Alimentarea contului dvs.

Alimentarea contului dvs.

simplu și sigur prin una din următoarele metode:

Visa/MasterCard - acces imediat, cea mai rapidă modalitate de a tranzacționa, utilizați orice card cu sigla Visa sau MasterCard. Achizițiile prin Visa/MasterCard sunt integrate complet prin intermediul ferestrei casier Plus500.
Pentru alimentarea securizată a contului dvs. prin Visa/MasterCard trebuie doar să:
→ Accesați ecranul principal al platformei
→ Apăsați 'Management fonduri'
→ Apăsați 'Visa/MasterCard'
→ Selectați suma pe care doriți să o depuneți și introduceți detaliile cardului de credit
→ Apăsați 'Trimite' – în câteva secunde va fi afișat un mesaj de confirmare

Skrill - pentru a vă alimenta contul prin Skrill; trebuie doar să:
→ Accesați ecranul principal al platformei
→ Apăsați 'Management fonduri'
→ Apăsați 'Skrill'
→ Selectați suma și introduceți adresa de email Skrill
→ Va apărea o nouă fereastră browser
→ Confirmați transferul pe site-ul Skrill

Transfer electronic – după confirmarea transferului puteți începe să tranzacționați (poate dura până la 3 zile).
Pentru a vă alimenta contul prin transfer electronic:
→ Accesați ecranul principal al platformei
→ Apăsați 'Management fonduri'
→ Apăsați 'Transfer electronic'
→ Apăsați 'Trimitere detalii transfer electronic&apos
→ Veți primi pe adresa dvs. de email un mesaj cu detaliile transferului electronic și instrucțiunile specifice
→ Pentru a finaliza transferul urmați instrucțiunile din email

PayPal - pentru alimentarea contului prin PayPal pur și simplu:
→ Accesați ecranul principal al platformei
→ Clic pe ”Management fonduri”
→ Clic pe ”PayPal”
→ Selectați suma și introduceți detaliile dvs. de Paypal
→ Se va deschide o nouă fereastră a browser-ului
→ Confirmați transferul pe site-ul web PayPal

Vă informăm că, pentru a vă alimenta contul, trebuie finalizate toate procedurile de înregistrare a clienţilor (inclusiv verificarea telefonului) şi trebuie verificată documentaţia validă de deschidere a contului (ex. document de identitate cu fotografie şi dovadă a domiciliului)

Banii

Plus500 nu acceptă remiterile de numerar.

Retragerile

Conform politicii noastre, în cazurile în care acest lucru este posibil, rambursările se fac către sursa originală de remitere a clientului.

De asemenea, putem cere clienților documentație suplimentară, pentru a maximiza protecția fondurilor clienților precum și în scopul verificării proprietății metodei de plată folosite.