Procesul de verificare a contului

Cum îmi actualizez datele contului?

Pentru a modifica oricare din datele personale înregistrate pe contul dvs. de tranzacționare (afișate pe ecranul ”Management fonduri”/Informații personale), vă rugăm să ne contactați pentru a explica

Citiți mai mult

Cum îmi verific metoda de plată?

Fondurile depuse în contul dvs. trebuie să provină de la metoda de plată cu același nume ca al titularui contului de tranzacționare Plus500

Citiți mai mult

Cum îmi verific numărul de telefon?

Pentru a verifica numărul dvs. de telefon, accesați ecranul principal de tranzacționare pe platforma Plus500 → Clic "Meniu" → “Cont” → “Verificați contul”

Citiți mai mult

Ce mi se cere pentru verificarea contului?

Clienții sunt rugați să își verifice conturile pentru identificare si asigurare în concordanță cu procesul nostru de due diligence pentru clienți

Citiți mai mult

Ce este Numărul de Identificare Fiscală?

Numărul de identificare fiscală (NIF)(TIN) este un număr personal folosit pentru scopuri fiscale în țara dvs. fiscală (adică țara în care raportați taxele).

Citiți mai mult

De ce nu am primit scrisoarea de verificare?

În funcție de țara de reședință s-ar putea să fie necesar să cereți o scrisoare pentru verificarea adresei poștale menționată

Citiți mai mult

De ce nu am primit codul pentru verificarea numărului meu de telefon?

Asigurați-vă că nu ați inclus codul țării împreună cu numărul, pentru că sistemul nostru apelează automat codul țării conform

Citiți mai mult
Nu ați găsit răspuns la întrebarea dvs.? Contactați-ne!
E-mail

CFD-urile sunt instrumente complexe și au un risc ridicat de a pierde rapid bani din cauza efectului de levier. 76,4% din conturile investitorilor de retail pierd bani atunci când tranzacționează CFD-uri cu acest furnizor. Ar trebui să luați în considerare dacă înțelegeți modul în care funcționează CFDurile și dacă vă puteți permite să vă asumați riscul ridicat de a vă pierde banii.