De ce nu mi-a reușit depunerea?

  • Finalizarea procesului de verificare a contului: în unele cazuri, fondurile depuse nu sunt incluse în soldul contului dvs. până când fie procesul de verificare a contului, fie procesul de verificare a metodei de plată nu s-a completat. În acest caz noi vă vom trimite o notificare corespunzătoare.
  • Finalizarea procesului de depunere: asigurați-vă că ați completat întregul proces de depunere. De exemplu, când depuneți prin PayPal/Skrill (dacă această metodă este disponibilă în regiunea dvs.), veți fi rugat să completați depunerea prin pagina web a portofelului electronic respectiv.
  • Metoda de plată pe un singur cont: Metoda de plată poate fi asociată numai cu un singur cont. Nu veți putea face depuneri prin card de credit/debit sau portofel electronic dacă acesta a fost deja asociat cu un alt cont de tranzacționare .
  • Limitări de depunere: dacă primiți un mesaj de eroare care vă informează că ați atins limita de depunere sau nu reușiți să depuneți din orice alte motive, vă rugăm să ne contactați pentru informații suplimentare prin apăsare pe link-ul “Trimiteți-ne un e-mail”.
Nu ați găsit răspuns la întrebarea dvs.? Contactați-ne!
E-mail

CFD-urile sunt instrumente complexe și au un risc ridicat de a pierde rapid bani din cauza efectului de levier. 76,4% din conturile investitorilor de retail pierd bani atunci când tranzacționează CFD-uri cu acest furnizor. Ar trebui să luați în considerare dacă înțelegeți modul în care funcționează CFDurile și dacă vă puteți permite să vă asumați riscul ridicat de a vă pierde banii.