Situația retragerilor
Toate cererile de retragere sunt procesate de Plus500 în 1-3 zile lucrătoare, iar în acest timp, cererea de retragere va trece printr-un număr de etape. Puteți urmări situația retragerii dvs. prin:
- Android și WebApp: „Meniu” → „Instrumente“ → „Rapoarte” → „Istoric monetar”
- iOS: „Informații suplimentare“ → „Cont” → „Rapoarte” → „Istoric monetar”
Cerut – Aceasta e etapa inițială și înseamnă că ați cerut retragerea fondurilor de pe contul dvs. de tranzacționare, iar plata urmează să fie procesată. Dacă doriți puteți anula cererea de retragere în acest stadiu prin accesarea:
- Android și WebApp: „Meniu” → „Instrumente“ → „Rapoarte” → „Istoric monetar”
- iOS: „Informații suplimentare“ → „Cont” → „Rapoarte” → „Istoric monetar”
Aprobat (în desfășurare) – Această etapă înseamnă că Plus500 a aprobat retragerea dar fondurile încă nu au fost trimise către partea externă care procesează plata.
Aprobat trimis – Această etapă înseamnă că noi am transferat fondurile către partea relevantă care procesează plata.
Aprobat aranjat – Această etapă finală înseamnă că procesarea retragerii a fost finalizată, dar, e posibil ca fondurile să nu fie încă trimise de partea care procesează plata din cauza unor posibile clarificări.
În timpul procesării și până când cererea de retragere va primi statutul de „Aprobat (în desfășurare)”, puteți anula cererea de retragere. Până când cererea de retragere se află în statutul „Aprobat aranjat”, ea poate fi anulată de către Plus500 și poate fi folosită pentru compensarea obligațiilor dvs. pentru oricare din tranzacțiile încheiate în această perioadă.
Plus500 nu pretinde a fi o instituție academică oficială care a primit recunoaștere din partea vreunei țări/vreunui guvern.